Avatar billede renhofdk Nybegynder
14. december 2005 - 13:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Clone på et Geforce 6800, hvor, hvordan ?

Jeg har sat en plasma 42" skærm til min computer (SVHS), for at kunne se DVD. Problemet er dog bare at hver gang jeg sætter dvd drevet igang, kan jeg kun se dvd på plasmaskærmen, og ikke på min monitor. Jeg har så fået at vide, at jeg bare skal bruge "Clone" i min opsætning, så kan jeg se det samtidligt på min monitor og plasma. Men jeg kan bare ikke finde noget der hedder "Clone" i min egenskaber for mit grafikort? Kan nogle hjælpe ???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 14:24 #1
prøv at højreklikke ikonet i systembakken..?
har du nyeste driver, det kan være derfor du ikke kan finde det..?
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede renhofdk Nybegynder
14. december 2005 - 14:27 #2
Har hentet de sidste nye drivere, så der er problemet desværre ikke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 15:37 #3
hos mig kan man aktivere clone, ved at højreklikke på ikonet..Nview skærmindstillinger.. fandt du det .?

Du skal nok lige aktivere "video i fuldskærm på secondary skærm "(el. noget i den retning)
+ video overlay.

Højreklik på skrivebordet/egenskaber/indstillinger/avanceret..

Og du har en scart konverter, el. bruger du blot s-stik..?
Avatar billede renhofdk Nybegynder
14. december 2005 - 16:46 #4
Hejsa. Ja jeg bruger bare S-stik.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 16:59 #5
du skal nok ud og investerer i noget kabel værk..O)

Scart-konverter, med colourfix m.m.., findes efterhånden i ethvert supermarked, jeg købte mit i netto 60,- 10 m. kabel osv..
Har set det i aldi til ca. en hund, og det guldbelagt (bop bop)
Avatar billede renhofdk Nybegynder
14. december 2005 - 17:11 #6
Jeg tror vi taler forbi hinnanden ang. S-stik. Jeg mener dermed ikke den gule udgang som er på nogle grafikkort, men derimod S-vhs som virker fint nu, bare med den lille undtagelse, at jeg ikke kan se billede begge steder på en gang. :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 17:15 #7
fik du prøvet -- video overlay, og fullscreen on secondary...?
Avatar billede renhofdk Nybegynder
14. december 2005 - 17:27 #8
Not yet, men jeg prøver lige når jeg lander lidt senere. Tak for hjælpen indtil videre :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. december 2005 - 11:10 #9
mere hjælp.?
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. december 2005 - 11:36 #10
Sorry, jeg glemte at vende tilbage. Det virker fint nu, mange tak for hjælpen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. december 2005 - 11:42 #11
fint..O)

Husk at luk.!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. december 2005 - 11:53 #12
marker navnet, derefter trykker du accepter..?