Avatar billede daviiid Nybegynder
12. december 2005 - 18:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Julegaver til lillebror.

Hej eksperter,

Jeg har tilfældigvis en lillebror, som er lidt for forkælet, hvilket betyder at jeg er rimlig blank for hvad han skal have i julegave. Og det er ikke bare mig, som er i tvivl, der er også resten af familien.

Han har en helt masse 'lort', alt fra LEGO til Action Man, og han SKAL ikke have mere, da han alligevel ikke leger med det mere.

Knægten er 9 år. Han har en PS2 + en masse spil. Udover det har han en computer + nok med spil, En PSP m. 2x film + 2x spil.

Så jeg er rimlig blank for hvad han skal have. Giver ham selv 2 nye PSP spil, men hele familien kan jo ikke give ham PSP spil :)

Han havde nævnt noget om det nye Eye Toys. Er det noget hver. Altså er det noget han gider at lege med, mere end en dag`?

Så jeg ville håbe på at I ligger inde med en masse gode forslag. Men det skal hverken være tøj eller 'BR' legetøj :)

På mange gange forhånd tak ;)
Mvh. David
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. december 2005 - 18:28 #1
Dyrker han sport?
Eller har han andre udendørs ting han deltager i.
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. december 2005 - 18:29 #2
Hvad med en god bog om et eller andet der interesserer ham? Det kunne være dinosaurer, optiske illusioner eller noget i den stil.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. december 2005 - 18:33 #3
Jeg har set det der Eye Toys, det virker som om det er en døgnflue og det så ikke ud som om der var ret mange og til længere tids fornøjelse/fornyelser i det (Til prisen)
Avatar billede daviiid Nybegynder
12. december 2005 - 18:40 #4
Okay, så er Eye Toys strøget af listen.

Han dyrker JUDO. Men også det, har han det hele i. Bøger tror jeg desværre ikke lige er ham, modsat sin storebror :)
Avatar billede themom Nybegynder
12. december 2005 - 22:27 #5
En myrefarm, et mikroskop, et terrarium (m. fugleedderkop), en lavalampe :)
Avatar billede daviiid Nybegynder
12. december 2005 - 22:31 #6
Han har både en myrefarm, og et mikroskop. Hvilket han heller ikke viser interesse for.

Han har et terrarium med 2 stk. sumpskildpadder, og han har også en lavalampe :D

Måske du kan se, hvorfor det er svært at finde noget ;)

Men syntes ellers det med et terrarium var et rigtigt godt forslag, hvis det ikke var fordi han havde det :)
Avatar billede themom Nybegynder
13. december 2005 - 11:38 #7
tøj, sportstaske, sko, fodboldbiletter, x-box, skak, modelfly
Avatar billede blanken Praktikant
13. december 2005 - 22:29 #9
Jeg giver dig fuldstændigt ret i, at det er utroligt svært at finde ting til en forkælet 9 årig dreng. Vi har desværre selv een af slagsen. Vi har dog fundet frem til at købe en masse farveblyanter og alm. blyanter (af de gode) til skolebrug, da han bruger meget af disse.

Nu er han fan af BIF og derfor køber vi penalhus mv. med logo på.

Vi har også et walkie-talkie sæt i tankerne, måske noget for din lillebror...

Vi har dog også overvejet muligheden for en mobiltelefon, men syntes lige at han er lille nok, trods at mange af kammeraterne allerede er indehaver af mobil.

Held og lykke med din søgen.
Avatar billede blanken Praktikant
13. december 2005 - 22:32 #10
Forresten hvad med noget musik... vores er helt vild med det nye internationale MGP... eller nogle danske børnefilm (ikke tegnefilm)
Avatar billede daviiid Nybegynder
14. december 2005 - 09:12 #11
Vi har 8 walkietalkier i hjemmet. Ligefra super kvalitet, til legetøjsradioer :)

Han har en mobiltelefon, som han bruger når han skal ringe hjem og give besked om noget.

Tror desværre at han er så snot forkælet, at han ville blive ked af at få farveblyanter til Jul. Det er nok nærmere, som en advents gave.

Vi har næsten alle de danske børnefilm, men han får Polarexpressen på DVD, da vi ikke har den.

Ved godt at det virkelig er besværligt at finde noget til knægten. Så tror det er mit job herfra, at lede videre :)

Jeg takker mange gange for hjælpen,
Ligger i lige alle sammen et svar?
Avatar billede themom Nybegynder
14. december 2005 - 09:24 #12
svar ;), og held og lykke, går det helt galt kunne i da give ham et sponsorbarn???, God jul.
Avatar billede blanken Praktikant
14. december 2005 - 22:46 #13
tja, den dreng er mere forkælet end min. God jagt efter gave...Jeg springer over point.
Avatar billede themom Nybegynder
17. december 2005 - 18:44 #14
tak for point, og held og lykke med gavejagten :) God jul