Avatar billede mulemule Nybegynder
10. december 2005 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er denne fladskærme ok

Er denne fladskærm OK:

http://www.computerne.com/showProd.asp?prodID=61145
Avatar billede udvikler Nybegynder
10. december 2005 - 17:43 #1
Der er bedre, men de koster jo så også lidt mere.

Hvad skal du bruge skærmen til ?
- dvs spiller du spil, eller hvad skal den bruges til ?
Avatar billede mulemule Nybegynder
10. december 2005 - 17:57 #2
Spiller nogen gange, men ikke særlig tit, og ikke sådan nogen mega hurtige spil.

Hvad skulle der ellers kunne være galt med den.
Avatar billede udvikler Nybegynder
10. december 2005 - 18:03 #3
Der står 12ms det vil sige at den er så langsom som den overhovedet kunne være :)
Det bedste er 4ms

Men hvis du ikke spiller er laver noget som kræver utrolig hurtig reaktion så er det lige meget, så vil jeg mene at det er en super fed skærm :)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. december 2005 - 19:41 #4
12ms det langsomeste?
man kan få meget langsomere, fx 25ms
4 ms er det hurtigste der er blevet lavet, eller også er det 3 ms.
12 ms er tilstrækkelig til film, spil osv, selvom 4 ms er hurtigere!
Avatar billede udvikler Nybegynder
10. december 2005 - 19:56 #5
Min fejl, det var en tale måde. Skrev jo heller ikke at den er den langsommeste direkte, men skrev at den ikke kan være langsommere. Det må i undskylde, troede det stod klart hvad jeg mente :)

Det jeg mente var at det var lidt langsomt i forhold til andre :)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. december 2005 - 21:38 #6
jaeh ok ;D - du er tilgivet
Avatar billede mulemule Nybegynder
15. december 2005 - 03:29 #7
Tak for svar. Nu har min ven købt skærmen , så må vi se.