Avatar billede lone_a_p Praktikant
08. december 2005 - 19:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FTP - størrelse

Hej - hvordan kan jeg se det samlede indhold i min FTP-mappe? Det skal være et program, der kan se størrelsen af mapper, da jeg har temmelig mange liggende - jeg kan desværre ikke bruge total commander, som jeg havde håbet.

Er der nogle der har et godt program - eller anden mulighed. Hvordan ved I, hvor meget I har uploaded?

Mvh Lone
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2005 - 19:44 #1
Jeg er ikke helt med på hvad du mener...

Men i IE - marker alle mapper - egenskaber, her kan du se vhor maget du har liggende.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
08. december 2005 - 19:48 #2
Det er de mapper og filer, som jeg har uploaded på webhotellet. Der kan jeg ikke højreklikke og få en samlet størrelse.
Avatar billede marn133 Nybegynder
08. december 2005 - 19:50 #3
i flashFXP kan man...
Avatar billede lone_a_p Praktikant
08. december 2005 - 20:45 #4
Jeg kan ikke se mappeindholdet - der står bare 4kb lige gyldig hvor meget man har i mappen.

Er der andre forslag?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
08. december 2005 - 20:46 #5
det sidste indlæg var til flashFXP'en
Avatar billede scandinavian Nybegynder
08. december 2005 - 20:54 #6
CuteFTP Professional kan i hvert fald, ved jeg..
Avatar billede lone_a_p Praktikant
29. juni 2006 - 13:46 #7
Har aldrig fundet ud af dette, men det er vist tid til at lukke spørgsmålet.

Jeg er ikke så glad for at have alle småprogrammer liggende, så har ikke fulgt nogle af rådene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2006 - 20:18 #8
Hvis du "ikke så glad for at have alle småprogrammer liggende" - hvorfor i alverden skriver du så "Er der nogle der har et godt program" ????