Avatar billede kistmette Nybegynder
08. december 2005 - 06:38 Der er 8 kommentarer

WindowsXP opstart.

Er der nogen der ved om man kan ændre rækkefølgen, på de programmer som Windows starter op.
Avatar billede screem_brille Novice
08. december 2005 - 07:40 #1
det kan man desværre ikke, men ja det kunne være smart hvis man kunne ændre prioteten på opstarts programmer.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 08:04 #2
Det skulle nok kunne lade sig gøre. Enten med dette program eller ved at gennemføre en lang række indviklede registrerings database ændringer.
http://www.greatis.com/security/startuporder.htm

Jeg kan desværre ikke finde den microsoftside der beskriver hvordan man laver disse reg. database ændringer. Men jeg kan huske at det langt fra er til almindelige mennesker :o)
Avatar billede screem_brille Novice
08. december 2005 - 08:21 #3
boxer sådan bare af ren nysgerrighed, hvordan får man så windows til at køre det program FØR alle andre services ? hehe
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 08:41 #4
screem -> Du kan jo prøve om du kan få det til at virke :o)
Men så vidt jeg kan se, er det via reg. databaseændringer.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:01 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede kistmette Nybegynder
30. december 2005 - 15:07 #6
nej tak
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 15:10 #7
så luk spørgsmålet ?
Avatar billede boxer Nybegynder
30. december 2005 - 15:59 #8
For at lukke spørgsmålet, markerer du det/de navne der er kommet med en løsning og trykker accepter.

Godt nytår *-<:o)