Avatar billede tbuch Juniormester
06. december 2005 - 15:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kategori eksisterer ikke mere

Jeg har et spørgsmål, som jeg gerne lige ville tjekke - det hedder: Harddisken skal slettes

I kategorien Hardware::Generelt

En kategori som vist ikke eksisterer mere - er det derfor jeg ikke kan komme ind på siden?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. december 2005 - 15:25 #1
Er det denne her du tænker på:
http://www.eksperten.dk/spm/669489
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2005 - 15:28 #2
her kan du se alle spm du selv har deltaget i , mon ikke den er derimellem
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_part=tbuch&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 15:37 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 15:41 #4
klik på dit navn ude til venstre (Under "Dine data") så kommer din personlige side frem.
Avatar billede tbuch Juniormester
06. december 2005 - 17:40 #5
Jeg kan godt se mit spørgsmål "Harddisken skal slettes" og vejmand har ret det drejer sig om http://www.eksperten.dk/spm/291670 (hvordan får du linket)?

Men når jeg forsøger at klikke på det kommer følgende meddelelse:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /hostroot/eksperten.dk/htdocs/lib/function.banner_adtech.php on line 11
Avatar billede tbuch Juniormester
06. december 2005 - 17:40 #6
Det gælder i øvrigt for en del af mine ældste spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 17:46 #7
Jeg har ingen problemer med at se spørgsmålet, ved ikke lige hvorfor du ikke selv kan se den?

Bruger du Internet Explorer?
Hvis ja, så prøv at slette midlertidige internet filer.

Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet filer.

Luk derefter browseren, og prøv igen. Jeg aner ikke om det vil hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 17:50 #8
Jeg har lige prøvet at åbne de 15 ældste af dine spåørgsmål, ingen problemer.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 18:14 #9
Det er åbenbart en velkendt fejl, opstår åbenbart kun hvis man ikke er pro-medlem.

http://www.eksperten.dk/spm/664263
Avatar billede tbuch Juniormester
06. december 2005 - 19:32 #10
HVad S.... det er sgu da mine spørgsmål ;-)

Og lidt svært at lukke for spørgsmålene - Ville være dejligt hvis et Promedlem kunne spørge Eksperten om, hvornår de retter den fejl (vi almindelige må vist ikke stille spørgsmål om den slags), da ALLE ekspertens brugere er bedst tjent med at folk kan få ryddet op i deres spørgsmål.

Nå men tak skal du have og post lige et svar, så jeg kan komme af med de point
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 19:36 #11
Velbekomme, her kommer et svar.

Prøv evt. senere om du kan komme ind i dine spørgsmål.