Avatar billede fjelle123 Nybegynder
06. december 2005 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ser jeg billeder, som ikke ligger på hjemmesiden men på

Hejsa,

Vil lige hører om nogen kunne hjælpe mig med dette og om det overhovede er muligt,

Hvis jeg nu har en hjemmeside som folk kan kikke på osv. osv. og jeg på samme server lægger nogle billeder som jeg vil linke til i email osv. osv. men som ikke ligger på hjemmesiden og som andre ikke kan se m.m jeg giver dem linket eller navnet på billedet,

Grunden til jeg spørger er at jeg har netop ovenstående, men ligepludselig ser jeg at de billeder som jeg har på min server ligger ude andre steder, og jeg undres over hvordan de har fundet disse...

Hvordan har de gjort?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. december 2005 - 11:53 #1
Du kan bare skrive den direkte link til den....
Avatar billede fjelle123 Nybegynder
06. december 2005 - 11:55 #2
Hmm, ja det ved jeg godt, men hvordan kan de få en komplet liste over hvad jeg har af billeder liggende på min server når de ikke er listet op op hjemmesiden..
Avatar billede fjelle123 Nybegynder
28. januar 2006 - 12:33 #3
stop