Avatar billede allan-allan Nybegynder
04. december 2005 - 18:35 Der er 2 kommentarer

hvorfor kan jeg ikke se film over mit tv?

Jeg har fået ny computer, med et grafikkort som jeg ikke kender: et "ATI Mobility Radeon 9700".

Jeg kan imidlertid ikke se film via den, på mit tv. Jeg har klonet skærmen og sat koden på "pal Denmark". Hele skærmen er klonet, og jeg kan se mit skrivebord på tv'et. Men der hvor filmen skulle vises i mediaplayeren er der blot sort skærm på tv'et.

Nogen der har et forslag?

På forhånd tak...........
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. december 2005 - 02:47 #1
Hmmm... jeg havde et lignende problem med mit grafikkort. I mit tilfælde kunne det løses ved at slå over i "Cinema"/"Teatertilstand"-mode (tror jeg det hed). Prøv evt. at se om der er noget der hedder det i ATI's indstillinger. Hos mig kan man vælge teatertilstand i fanebladet "Overlay", hvis man trykker på "Indstillinger for Klon-tilstand".

... ellers prøv at se om det gør en forskel om du afspiller filmen i fuld skærm eller ej (det har jeg været ude for)... eller evt. lege lidt med primær/sekundær skærmindstillinger under fanebladet "Skærme"....
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. november 2006 - 15:03 #2
Der sker vist ikke mere i denne tråd. Lukketid?