Avatar billede henrik6666 Nybegynder
03. december 2005 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst tv

Jeg har et digitalt stik til TV'et i stuen og ønsker nu endnu et TV sat op i et andet værelse på den trådløse måde så hvad er mulighederne ?

Jeg ved at jeg kan købe et fordelerstik og et Trådløst TV kit fra Medion til 349 kr men findes der andre alternativer ?

Problemet er at en 17" til 20" lcd skærm koster fra ca. 2500 til 4000 men at fladskærme til computere er meget billigere så er det muligt at se tv på en "computerskærm" og hvis det er muligt hvad skal der så til af grej ?
Avatar billede nph12 Nybegynder
03. december 2005 - 17:18 #1
Jeg er lidt i samme situation. Måske kan mit spørgsmål på eksperten.dk hjælpe dig lidt:
http://www.eksperten.dk/spm/667674
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
14. september 2006 - 18:25 #2
Tror det er på tide at få lukket :-) Købte iøvrigt det der Medion Kit men fik det aldrig til at virke ! Skal vi sige vi deler pointene ..
Avatar billede nph12 Nybegynder
14. september 2006 - 21:33 #3
Behold du bare selv pointene.