Avatar billede zhark Nybegynder
23. april 2001 - 14:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tips& Vejledning

Der er ofte forslag ang. slet af g.spm og andet i den dur.
Admin har åbenbart svært ved at finde noget brugbart.
Men hvad med et link under \"Indstillinger\" med Tip&Vejledning til (nye) brugere?

Brug korrekt kat. så får du hurtigst/bedst svar.
Luk spm efter en rimelig tid, har du ikke BRUGBART svar, så svar selv og accepter...

Der kan jo hurtigt tilføjes/ændres i en sådan vejledning, som jeg tror mange vil have glæde af!
Avatar billede kapla Nybegynder
23. april 2001 - 14:50 #1
God ide :)
Avatar billede htx98i17 Professor
23. april 2001 - 14:51 #2
det lyder som en god ide...

og under Site Vurdering : HUSK URL!
Avatar billede htx98i17 Professor
23. april 2001 - 14:52 #3
til de nye som vil have vurderet deres side 10 gange om dagen...
Avatar billede hotpop Novice
23. april 2001 - 15:41 #4
enig! der er mange som ikke ved at de kan lukke deres spørgsmål ved bare at acceptere deres eget svar, så det er en god ide`!
Avatar billede hotpop Novice
23. april 2001 - 15:41 #5
altså hvis de ikke kan bruge svarene forstås.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. april 2001 - 16:02 #6
Avatar billede parazite Nybegynder
23. april 2001 - 19:54 #7
andreas_admin : Hvorfor får vi ikke at vide når I laver sider som den? Jeg kunne da ENORMT godt bruge den til henvisning til nye brugere, men jeg har først lige fundet ud af at den findes. Hvorfor ikke lave et lille msg.board, hvor i jævnligt skriver de nye ting I laver?
Avatar billede zhark Nybegynder
23. april 2001 - 21:32 #8
OK - måske lidt pinlig.
Jeg kan nu svagt huske måske? at have set den side.
Foreslår dog en anden tekst eller at flytte den til brugerens side \"indstillinger\"?