Avatar billede mindreklog Nybegynder
26. november 2005 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

viser navne i stedet for email

Hejsa,

Jeg vil gerne have at den i stedet for at vise det navn der er koblet til mailadressen, at den så i stedet i "til" linien bare viser de email adresser, der er reelt er.
Kan man slå det fra et eller andet sted, eller skal jeg ind i hver enkelt kontaktperson og definere det der.. ?? 200 personer - det orker jeg ikke
Avatar billede willi Nybegynder
26. november 2005 - 23:21 #1
Går ud fra det er i adressekartoteket du mener. SÅ tror jeg ikke det er mulgit.
Er det i indbakke er det blot at højreklikke på bjælken til osv. og så >tilpas aktuel visning
Avatar billede kedde65 Praktikant
27. november 2005 - 19:43 #2
Hvis du skal ind og ændre på 200 kontakter, så kunne det være det var aktuelt at lave en makro i Outlook til at ændre det. Sig til, hvis du har behov for hjælp til det.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede mindreklog Nybegynder
03. oktober 2008 - 13:43 #3
jeg tager point retur - efterårsoprydning