Avatar billede claus_friese Nybegynder
25. november 2005 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Kan du ASP / PHP eller Perl?

På baggrund af en interessant forretnings idé der er rettet mod boligmarkedet, så er vi en lille gruppe ambitiøse mennesker bestående af henholdsvis - En Cand. Merc. Jur. - En Professionel grafikker/kreativ – Og en Produktions ingeniør der er gået sammen for at afdække konceptets forretnings mæssige potentiale.

I projektets nuværende og indledende fase vil det for en beskeden indsats i fritid være muligt hurtigt at afdække konceptets leve dygtighed og til dette formål mangler vi en kompetent teknisk person.

Det vi søger er altså en person der ligesom os har iværksætter lysten og som samtidig kan designe og bygge et relativt simpelt server/client system i et af overnævnte sprog.

Hvis du er interesseret, så skriv venligst til nedenstående adresse, Så arrangere vi et uformelt møde hvor du vil blive presenteret for projektet, så du efterfølgene selv kan tage stilling til dets potentiale.
Er du den rette person vil du blive tilbudt partnerskab på lige fod med os andre, I noget der måske vil vise sig at være en god forretning med et globalt marked til rådighed?

PS. skriv endelig hvis der er noget jeg bør uddybe.

Mvh.
-Claus Friese
c.friese@email.dk
Mob: 61701681
Avatar billede askhoej Praktikant
25. november 2005 - 14:23 #1
Rent praktisk, hvor i landet er i så fra?

/askhoej
Avatar billede claus_friese Nybegynder
25. november 2005 - 14:46 #2
Godt spørgsmål :)

Svaret er I hovedstads området - nærmere betegnet Lyngby, Søborg.
Avatar billede claus_friese Nybegynder
16. december 2005 - 00:20 #3
Dette opslag er stadig aktuelt.

Så hvis du er interesseret og har evnerne, så er din henvendelse meget velkommen.

På forhånd tak
-Claus
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
31. januar 2006 - 21:40 #4
Hvis i kan bruge en programmør fra det mørke Jylland så kunne jeg måske være interessant. Jeg kan asp/asp.net mm.