Avatar billede portalkoncept Nybegynder
24. november 2005 - 18:26 Der er 2 kommentarer

Webprogramør med databasekendskab søges til portalprojekt

Vi er to personer, der arbejder professionelt med IT
løsninger, og har udviklet et meget spændende portalkoncept til et kapitalstærkt marked.

Til realisering af konceptet søger vi en dygtig webprogramør med databasekendskab, der kan indgå I projektgruppen på fritidsbasis. Vi er bosiddende i Østjylland, og vurderer at vi under forløbet skal mødes flere gange face to face. Er du bosiddende i dette område, eller deromkring, så hører vi meget gerne fra dig.

Som programmør vil du få hovedansvaret for opbyggelsen af en webportal, hvorfor du bestemmer hvilke tekniske løsninger (php, .net, etc.), der skal anvendes.

Vi vurderer at den rette organisation er essentiel for projektet, og venter derfor gerne på den rette person. Ved indtrædelse i projektet, vil du indgå på lige fod med den øvrige projektgruppe.

Forventningerne til konceptet er store og opgaven er at få
skabt et webmiljø med solid infrastruktur.

Af hensyn til beskyttelse af konceptet, strategi m.m, vil detajler først blive oplyst ved et møde.

Hvis oventående har fanget din interesse, har du tid og lyst til at indgå i et ambitiøst projekt, så send os en mail
på: portalkoncept@gmail.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. marts 2006 - 16:42 #1
har du finansering til projektet eller søger i investører?  Du kan ikke reklamere for en job, hvis finansering ikke er på plads!
Avatar billede fun22 Nybegynder
23. maj 2006 - 21:45 #2
mangler i stadig en programmør?