Avatar billede timelord Nybegynder
24. november 2005 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

www.tvebakken.dk

Hej

Jeg har fornyeligt oprettet en side som skal præsentere de spil som jeg udvikler.

Jeg har opbygget siden i DotNetNuke (ASP.NET) og arbejder i øjeblikket på et system så siden kan vises i flere sprog.

Jeg ville lige høre folk her om hvad de syntes om siden design, indhold o.s.v.

Siden kan ses her http://www.tvebakken.dk
Avatar billede trophymanager Nybegynder
24. november 2005 - 11:11 #1
Umiddelbart er siden meget langsom - det kan godt være en enlig svale men den havde for mig at se en uacceptabel loading tid (ca 4 sekunder her) men jeg sidder med 2mbit så jeg vil ikke se sider der loader :)

Det er ikke for at være en arrogant stodder, men du kan riscikere at miste brugere på det :)
Avatar billede den-evil Nybegynder
24. november 2005 - 11:26 #2
Bryder mig ikke om det "banner" du har brugt, med røde at grønne tekst farver!
Desuden er det også rastet i sine kanter osv.

havde også problemet med siden tog lidt tid med at loade <-
Avatar billede timelord Nybegynder
24. november 2005 - 11:36 #3
Ja jeg kan godt se den er lidt langsom, tror det skyldes min SQL-Server trænger til en ordentlig opgradering(ram og processor).

Angående banner, det har jeg vist ingen indflydelse på, det er fra DanBan.
Men jeg kunne selvfølgelig overveje at fjerne dem helt.

Takker for jeres vurdering, vil dog vente med at tildele point, vil se om der kommer flere kommentare.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
24. november 2005 - 11:36 #4
Avatar billede n-design Nybegynder
26. november 2005 - 21:33 #5
Hvorfor skal der både være chart og nope på siden? Og hvorfor har du et banner på en side der er så lille? Du kommer jo ikke til at tjæne på det
Avatar billede vong Nybegynder
27. november 2005 - 23:17 #6
Hvad med at tjekke om ordet "spil portal" er et eller to ord. Husk at kan ordet bøjes, så er det ét ord. (en spilportal, spilportalen, flere spilportaler etc.)

Det står to steder på forsiden. Virker lidt uprof...
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 20:49 #7
samme størrelse på de to flag i højre side og måske lidt mindre + et andet logo i andre farver ville gøre underværker. Ellers ser det meget godt ud. Selvfølgelig er det lige det med nope og chart som ikke er så pænt da det ikke passer ind i stilen men det kan man jo ikke gøre så meget ved med mindre man kan få en usynlig tæller.

Ellers prøv at finde en fed font til overskriften på http://dafont.com/en/

Andreas