Avatar billede kromonologi Nybegynder
18. november 2005 - 17:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med netværksprinter

hej.

jeg har en Hp printer model g85.

jeg benytter en bærbar til kontor arbejde men jeg har problemer med at printe fra denne bærbar.

printeren er tilsluttet et hjemmenetværk der kører over en router nærmere betegnet:

D-Link 714p+

Nogen forslag til hvad jeg skal gøre?
Avatar billede kenp Novice
19. november 2005 - 12:02 #1
kan du printe fra de andre computere via den printserver?
Avatar billede kromonologi Nybegynder
21. november 2005 - 07:16 #2
ikke via router men hvis computerne tilsluttes via usb kan jeg sagtens det er derfor det må være routeren der er et problem
Avatar billede kenp Novice
21. november 2005 - 08:26 #3
dvs at den har indbygget printserver i printeren?

for at fordi at din router har en usbport til at man kan tilslutte en printer, så er det ikke ens betydende at din printer understøtter det.
Avatar billede kromonologi Nybegynder
22. november 2005 - 07:41 #4
det er den bærbar man tilslutter direkte til printeren, det er først når printeren skal igennem routeren at der opstår problemer
Avatar billede kenp Novice
22. november 2005 - 09:12 #5
Tyder på at din printer ikke understøtter printserver.
Avatar billede raevdal Nybegynder
23. november 2005 - 23:11 #6
Hej Kromonologi

Med risiko for at spørge dumt
- men Har du installeret programmet for printserveren på de computere der skal printe via printserveren/routeren

/Ib
Avatar billede kromonologi Nybegynder
30. marts 2006 - 08:24 #7
Hej.

Jeg tror det er på tide at lukke posten, ellers mange tak for hjælpen, men der var desværre ikke noget jeg kunne bruge.