Avatar billede fibs Novice
18. november 2005 - 11:16 Der er 2 kommentarer

Indstilling af Samsung SyncMaster 213T

En samsung 213T (21,3 TFT).

Når skærmen står i Digital mode kan jeg ikke få lov at anvende:

auto
Kontrast
Farvekontrol

Står skærmen i Analog mode kører alt.

Jeg har kigget i manual for at finde reset funktion, findes ikke

Hvad gør jeg?

Fibs
Avatar billede hkb-x Nybegynder
22. november 2005 - 16:29 #1
du går ind på samsungs hjemmeside og downloader den nyeste driver...

så downloader du den nyeste driver til dit grafikkort...

hvis det ikke virker downgrader du grafikkortdriveren indtil du finder en vertion der passer til skærmen... ;)
Avatar billede hkb-x Nybegynder
14. december 2005 - 16:48 #2
virkede det?