Avatar billede osborne Nybegynder
17. november 2005 - 01:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sætter jeg 100 vertexer på en line?

Er der nogen der kan sige mig hvordan jeg nemmest laver en linie (line) med et fast antal f.eks. 100 punkter (vertexer) placeret jævnt fordelt på denne linie.

Jeg ved at jeg har gjort det før, og at det var ret lige til, men sidder nu igen og fedter rundt og kan ikke huske hvordan jeg gør det i 3ds max.
Avatar billede osborne Nybegynder
17. november 2005 - 01:52 #1
Eeej .. og så finder jeg ud af det her 30 sekunder efter at jeg poster spørgsmålet. Ok, 1. Tegn din line
2. Gå ind på segment sublevel og vælg et segment
3. Vælg Divide med et vist antal f.eks. 100
Avatar billede sorensfar Nybegynder
17. november 2005 - 08:06 #2
Øv, lige hvad jeg skulle til at sige osborne.
Ville ellers have været de lettest tjente point i lang tid c",)
Avatar billede osborne Nybegynder
17. november 2005 - 08:59 #3
Ja, Undskyld .. det var ikke så smart af mig at oprette et spørgsmål på det .. men lige da jeg sad og ikke kunne finde det overhovedet virkede det ikke let :-). Det er simplethen for sjældent jeg arbejder med splines :-) .. men der kommer helt sikkert flere dumme spørgsmål fra mig