Avatar billede daliwi Nybegynder
16. november 2005 - 21:26 Der er 1 løsning

Bærbar skærm blinker!

Jeg har en "gammel" Dell Inspiron 8000, som i seg selv kører fortræffeligt. Problemet er, at slærmen pludselig begynder at blinke helt sindsygt når jeg er på nettet og går ind på diverse sider.
Bl.a. nightleif.dk flipper den helt ud over, men kun når jeg vælger at vise billeder. Slår jeg det fra (under indstillinger -> avancerer -> vis billeder) sker der intet.

Derudover så virker det også perfekt når jeg skifter til en 1400 x xxxx (kan ikke lige huske størrelsen), men når jeg kører 1024 x 768 så er den gal.

Det er mange sider, men det kan som regel afhjælpes ved at scrolle nedad på siden, så et eller flere billeder kommer uden for skærmområdet.

Har forsøgt med opdatering af skærmkortdriver og skærmdriver, men ingen forskel.

Nogen der har en ide om hvad årsagen kan være?

Daniel
Avatar billede daliwi Nybegynder
21. december 2005 - 12:59 #1
Lukker!