Avatar billede christoffero Nybegynder
16. november 2005 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skygger på Sony Multiscan G500

Hej eksperter,

Jeg har lige købt en gammel brugt Sony Multiscan G500 til billige penge, problemet er der er skygger på den, indtil videre har jeg kun prøvet et gammelt fristes til at sige "muggent" skærmkabel, kan det være det der volder problemer?
Skyggerne falder fra venstre mod højre, nogle der ved hvad der evt kan fikse disse skygger?

Alle svar er velkommende, også hvis skærmen skal åbnes og "tunes" :-)
Avatar billede screem_brille Novice
16. november 2005 - 21:44 #1
prøv med et ordenligt skørm kabel, det lyder meget som en ringetryks ledning er mere afskærmet end det kabel du bruger nu *GG*
Avatar billede christoffero Nybegynder
16. november 2005 - 21:46 #2
Hehe, ja håber da det er det, den er jo vel at være gammel :-) Men ja kablet er ret uldent men havde ikke tid til at nå ind og købe et
Avatar billede christoffero Nybegynder
17. november 2005 - 20:26 #3
Ja det var sku kablet, havde regnet med noget meget værre, well det var 200 billige points men smid et svar så får du dem :)
Avatar billede screem_brille Novice
17. november 2005 - 20:27 #4
svar ;) man er vel ikke gammel monitor tekniker for ingenting *S*
Avatar billede christoffero Nybegynder
25. november 2005 - 08:51 #5
Sådan :-)