Avatar billede jahbo Nybegynder
15. november 2005 - 20:16 Der er 1 kommentar

2 domæner på samme server?

Jeg har 2 domæner der peger på samme server og lige ny viser den samme "side" som nu ligger på serveren.
Men nu vil jeg gerne have mit nye domæne til at vise/pege på en anden ny "side", men altså stadig på samme server.
Min udbyder cliche.dk fortalte mig at dette godt kunne lade sig gøre ved hjælp af et "script".
Det er nu det "script" jeg jagter! jeg har fundet mange besvarelser her på siden, men ikke den rigtige endnu.
Det må vel være noget med 2 mapper med hver sin index.htm fil i og så et script i roden af min server/public folder, eller hvad???
:)
Avatar billede grinderslev Praktikant
16. november 2005 - 08:26 #1
Jeg tror mere på at det er noget med at konfigurere virtual hosts på serveren. Nu ved jeg ikke rigtigt hvad cliche.dk er, men det ser for mig ud til at være webhosting. Jeg tror på at det er noget de skal sætte op for dig.