Avatar billede tip Praktikant
14. november 2005 - 17:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

skærm slukker

Jeg har en skærm som viser et perfekt billede men slukker efter et minut hvorefter jeg kan tænde den igen efter et stykke tid og derefter slukker den igen. Er skærmen kaput eller er der noget jeg kan gøre? Den er ca. 2 år gammel.
Avatar billede huset Praktikant
14. november 2005 - 17:18 #1
Har du tjekket om den trænger til at blive renset indeni?
Avatar billede huset Praktikant
14. november 2005 - 17:19 #2
Avatar billede tip Praktikant
14. november 2005 - 17:19 #3
nej hvodan gør man det
Avatar billede tip Praktikant
14. november 2005 - 17:24 #4
jeg har lige tjekket mine gamle tråde og der er ingen der har svaret
Avatar billede huset Praktikant
14. november 2005 - 17:24 #5
Mener du hvordan du renser skærmen eller lukker sine tråde :D

Trådene lukker du sådan
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Skærmen tjekker du ved at tage begbelæadningen af og se hvor meget støv der evt. ligger.
Avatar billede huset Praktikant
14. november 2005 - 17:25 #6
Så kan du enten bede folk smide et svar som har ydet dig support, eller også smider du en forklaring på hvorfor du ikke kan bruge deres support. Så smider du et svar selv, og herefter markere du dit navn i boksen til venste og trykker acceptere
Avatar billede tip Praktikant
14. november 2005 - 17:28 #7
kan det være støvet der gør det da?
Avatar billede tip Praktikant
14. november 2005 - 17:49 #8
jeg har prøvet at støvsuge den. ummidelbart var der ikke meget støv. Den slukker stadig.
Avatar billede huset Praktikant
14. november 2005 - 17:59 #9
Støvet kan sagtens være årsag, men sidne du siger den er ren er det jo udelukket :D

Tjek om grafikkortet evt er støvet
Avatar billede tip Praktikant
14. november 2005 - 20:23 #10
det har ikke noget med grafik kortet at gøre da jeg har prøvet skærmen på 3 maskiner. Det er underligt.
Avatar billede tip Praktikant
28. november 2005 - 08:18 #11
jeg tror det kan være en løs forbindelse men det har jeg ikke selv mulighed for at undersøge..