Avatar billede exposure Nybegynder
14. november 2005 - 12:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

scanner - one touch scan to mail

Hej

Jeg har en Canon PIXMA MP750. Jeg vil meget gerne sætte den op til at kunne scan to mail ved tryk på en knap. Dvs. man trykker på scanneren  og det næste der sker er at printet er attached til en mail.

Dette kan man ikke med det medfølgende software.

Er der nogen der kender en mådeat gøre det her på?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. november 2005 - 13:30 #1
Er du sikker på du vil maile et u-redigeret scan til nogen.. jeg mener.. i bare 150 DPI taler vi hurtigt 20-40 Mb..
Avatar billede exposure Nybegynder
21. december 2005 - 21:12 #2
Det er selvfølgelig i form af en scanner der står tilgængelig på f.eks. et kontor hvor flere medarbejdere skal have tilgang og mulighed for at scanne et dokument. Dette gøres så ved at scanne dokumentet, convertere det til PDF og maile det til sig selv