Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 18:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

en kategori: Debat ?

Kunne man ikke lave en kategori nemli Debat, hvor det ikke skulle være muligt at afsætte point, så man ville få en fri debat, der ikke afhang af hvor mange point man kunne skrabe til sig !

//Anders
Avatar billede krusell Nybegynder
21. april 2001 - 20:23 #1
Ideen er god.
Det jeg bruger mest, eller læser mest her på eksperten, er folks forskellige vurderinger af hardware/software/programmer/o.s.v.
Avatar billede krusell Nybegynder
21. april 2001 - 20:24 #2
Der er selvfølgelig altid fri debat, men en decideret \"debat\"-hovedkategori kunne være godt måske.
Med diverse underkategorier, som: Programmer, programmering, hardware, styresystemmer, o.s.v.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. maj 2001 - 09:34 #3
Jeg synes ikke umiddelbart det er en god idé, da jeg ikke kan se forskellen ?! Lad os se på om en ny menustruktur ikke kan imødegå dit ønske.
Avatar billede milo Nybegynder
15. maj 2001 - 09:37 #4
Jeg synes også det stort set bare vil blive til en kopi af nogle kategorier der allerede findes...

Desuden har folk svært nok ved, at finde den passende kategori til deres spørgsmål, allerede nu :)
Avatar billede milo Nybegynder
17. maj 2001 - 15:43 #5
luk
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. juni 2001 - 07:58 #6
Skal nok milo...