Avatar billede snailey Nybegynder
11. november 2005 - 11:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er dedikeret og shared og delt det samme på en bærbar?

Hej Eksperter

Jeg vil købe en bærbar pc, og leder efter en der har sit eget grafik kort, altså et der er uafhænging af maskinen, så jeg kan spille lidt på den. Min gamle pc har et nvidia kort i. og det har jeg været tilfreds med. jeg har også set at mange har noget der hedder ATI.

Mit spørgsmål er om hvad jeg skal se efter, da der i beskrivelsen altid står noget med dedikeret og shared og delt. Betyder dedikeret at det er et stand-alone grafik kort som mit gamle er?  Betyder shared og delt at man deler grafikkortets hukommelse med pcens ram, og derved ikke skal regne med at kunne spille noget?

Glæder mig til at hører jeres svar :-)

Mvh Nina
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2005 - 11:49 #1
Ja og Ja

:)
Avatar billede snailey Nybegynder
11. november 2005 - 11:52 #2
Tusind tak El barto, lig et svar, så stoler jeg på dig :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2005 - 12:20 #3
Ellers tak, jeg synes ikke det kræver point ;)
Avatar billede huset Praktikant
11. november 2005 - 15:09 #4
Avatar billede huset Praktikant
30. november 2005 - 15:11 #5
Har du fået en smule tid til at kaste feedback her eller lukke spørgsmålet!
Avatar billede huset Praktikant
17. december 2005 - 09:26 #6
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 09:10 #7
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?