Avatar billede noteshotline Nybegynder
08. november 2005 - 22:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

En fil 3DPIT.EXE kan ikke slettes

En fil på desktoppen med navnet 3DPIT.EXE kan ikke slettes.
Beskeden lyder at der er en der bruger filen. Laver man en kopi af filen, så kan den heller ikke slettes???

Der har været bootet - 3DPIT findes ikke i regedit???
Avatar billede trekkies Juniormester
08. november 2005 - 22:50 #1
Start Windows i fejlsikker tilstand ved at trykke på F8 fra starten når at du starter din computer.
Vælg Fejlsikker tilstand, prøv så at slette den.
Avatar billede noteshotline Nybegynder
08. november 2005 - 23:03 #2
Det lyder som en god ide!

Der går lige lidt tid får vi får det prøvet.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. november 2005 - 23:04 #3
Dr Delete plejer at kunne klare genstridige filer:
http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm
Avatar billede noteshotline Nybegynder
08. november 2005 - 23:16 #4
Jeg prøver lige at kører en skan med spyware doctor. den har allerede fundet 5 threats.
Avatar billede off-line Nybegynder
09. november 2005 - 00:05 #5
Spyware doctor har ikke noget at gøre med filer, som ikke vil slettes. Følg boxers
link. I øvrigt, har jeg set en test som viser, at spyware doctor er ret så dårlig
til at finde spyware. Men de reklamerer så kraftigt for den, at den betegnes som
populær. Og det kan jo godt være sandt, for salgstallet siger ikke noget om dens
effektivitet. Så vidt jeg husker, var det 65% medens den bedste var 92%.
Avatar billede hcma Novice
09. november 2005 - 00:15 #6
eller:  lav et tomt tekstdokument  (f.eks. "slet.txt") og gem det i samme mappe som den fil der ikke kan slettes.
marker så den "ikke sletbare" fil samt det tomme tekstdokument og tryk på delete.
og hvis det heller ikke hjælper:
Overtag ejerskab og slet den derefter:
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede noteshotline Nybegynder
09. november 2005 - 00:42 #7
Problemet er løst med Boxers dr. delete.

Trekkies var dog hurtigt ude med et fornuftigt svar, så jeg vil godt dele point mellem jer, så Trekkies drop lige et svar!
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2005 - 06:44 #8
Unlocker er også i stand til at slette filen, og så er man fri for at genstarte...
http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Avatar billede trekkies Juniormester
09. november 2005 - 10:23 #9
Jeg springer over, så du giver bare boxer point i stedet for :)
Avatar billede hcma Novice
09. november 2005 - 11:36 #10
godt med et problem, hvor der er flere kompetente (og korrekte) løsning på  ;o)
Avatar billede boxer Nybegynder
09. november 2005 - 11:47 #11
Smid nu bare et svar - jeg deler gerne :o)
Avatar billede noteshotline Nybegynder
09. november 2005 - 15:51 #12
Jeg takker for mange fornuftige svar
Avatar billede boxer Nybegynder
09. november 2005 - 16:43 #13
Velbekomme
Og jeg takker for point :o)