Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. april 2001 - 06:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vedr. slettede brugere...

Jeg sad lige og kom på en RIGTIG god idé :o)

Når nu at slettede brugere egentlig ikke er slettet i en \"wiped, gone, erased\" forstand, var det så ikke en idé om der på brugernes info side (/bruger.phtml siden) STOD f.eks. med #800000 (mørkerød):

\"Note: Denne bruger er blevet deaktiveret/slettet!\"

sådan at man kan SE at de faktisk er blevet slettet ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. april 2001 - 07:26 #1
ahhh :))
Du er ikke så dum !!
Avatar billede htx98i17 Professor
21. april 2001 - 09:34 #2
hvad, hvordan kan du være oppe så tidligt? du har måske slet ikke været i seng?

Om ideen:
Udemærket ide :-)
Avatar billede snowball Novice
21. april 2001 - 12:28 #3
Er blevet foreslået før, men det er stadig en go\' idé som ikke kan ta\' ret lang tid og implementere :)

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. april 2001 - 23:19 #4
snowball:> er det blevet forslået før ? well here we go again, then :o)

htx98i17:> det var lige lørdagen der røg der .. gik i seng kl. 9 i morges og stod op her for en time siden ..
Avatar billede parazite Nybegynder
22. april 2001 - 22:05 #5
Thomas : Hvorfor sætter vi os ikke en nat og samler navne på alle slettede personer vi kan finde? Så kan vi smide en lille side op, hvor andre eksperter kan sende links med beviser på andre slettede brugere, som vi så tilføjer? Overvejede det så sent som i går, og tror ikke det kan tage SÅ lang tid - vi skal vel bare kigge lidt i Eksperten > Om eksperten? ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. april 2001 - 01:37 #6
Det kan godt være jeg ikke har noget specielt at lave, men det der .. det er jo spild af god internet tid *G* (ligesom 90% af den tid jeg normalt bruger på nettet der går på ICQ og kiggen i Outlook engang imellem, mens jeg sidder godt begravet i et eller anden VB projekt *G*)

Min far har lige fået telefon regning på (hold jer godt fast!!!) 6.689,53 kr. .. ~5.200 er \"mine\" (internet ..) så jeg har slet ikke tid til sådan noget \"spild\" (siger jeg mens jeg igår sad og downloadede Star Trek - Away Team Demo på ~70 MB *LOL*)
Avatar billede parazite Nybegynder
23. april 2001 - 01:39 #7
Thomas : *LoL* OK - jeg er med! *G* Kan du så ikke lige komme på ICQ så vi kan snakke lidt ligegyldigt om dit program? *G* Har et par forslag! :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. april 2001 - 01:43 #8
Min ICQ har lige fået et nervesammenbrud .. (det ser i hvert fald sårn ud ..) den vil nix starte .. jeg prøver lige om at ominstallere lortet ...
Avatar billede okay Nybegynder
23. april 2001 - 01:46 #9
tdaugaard  >> hvorfor får du så ik stofanet ??

jeg har download dengang 13 GB, og jeg måtte KUN download 6 gb.. også var regning kun på 600 kr. i 3 måned...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. april 2001 - 01:48 #10
okay:> hvis jeg kunne havde jeg nok fået det skal du se ! Jeg kan ikke engang få Netexpres herude hvor jeg bor!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. maj 2001 - 20:27 #11
En helt klart god ide.
Avatar billede okay Nybegynder
03. maj 2001 - 20:28 #12
hvor bor du henne tdaugaard ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2001 - 13:28 #13
okay:> Vestsjælland, 10 km fra Korsør. Jeg er faktisk kun \"sølle\" 10 km fra ADSL ... min bror der bor i Korsør får 512/512 Netexpres i løbet af et par uger ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2001 - 13:29 #14
ADMIN for satan! Hvor længe skal man vente på respons fra jer !?
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. maj 2001 - 15:25 #15
/me giver tdaugaard et knus og håber det lindrer på ventetiden...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:45 #16
*det hjalp* *S* hvaøøø .. sker der bare minus her !?
well .. lukke tid :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. maj 2001 - 08:54 #17
Spm. var overset. Jeg synes det er en god idé, og vil gå videre med den.

Alle>> Det hjælper ikke at sende en masse mails, med brok over vi ikke har svaret hurtigt. Det tager kun længere tid for os, at nå igennem det hele !