Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. november 2005 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kopiering ved DTS

Jeg skal have kopieret 60 tabeller en gang om måneden ved hjælp af DTS.

Men skal man virkelig oprette 60 jforskellige pakker eller kan man lave det som 1 pakke som man kun skal have 1 job stående
Avatar billede snowball Novice
03. november 2005 - 15:17 #1
Det kommer an på hvad du vælger som destination for din export!? Hvis du f.eks. vælger en anden SQL server eller en Access database, så kan godt kopiere dem alle på én gang. Men hvis du eksporterer til f.eks. en tekst fil, så kan man kun vælge 1 tabel ad gangen.
Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. november 2005 - 15:20 #2
nææ det er til samme server men en anden database....
Men når jeg vælger sqlBuilder og sætter kriteria, kan jeg kun sætte kriteria for 1 tabel....
dvs jeg kan kun oprette en tabel af gangen, og skal så have 60 jobs stående....

Kan det ikke gøres anderledes?
Avatar billede snowball Novice
03. november 2005 - 15:42 #3
Hvis du bruger Enterprise Manageren, højreklikker på én af de tabeller i den database som du vil eksportere, og så vælger All tasks -> Export data. Her kommer der så en guide frem som hjælper dig til at lave en DTS pakke som kan eksportere/kopiere de valgte tabeller over i en anden database.
Avatar billede mickni33 Nybegynder
22. november 2005 - 12:53 #4
husk at lave et svar
Avatar billede snowball Novice
22. november 2005 - 13:37 #5
OK :)