Avatar billede morten_s Nybegynder
30. oktober 2005 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Komprimere billeder automatisk før afsendelse

I Outlook spørger programmet automatisk før afsendelse om det skal komprimere vedhæftede billedefiler, er denne funktionalitet mulig i Outlook Express?

mvh
/Morten
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. oktober 2005 - 10:37 #1
I outlook express kan du kun gøre flg mig bekendt: Marker en e-mail-mappe.
Peg på mappe i menuen Filer, og klik derefter på komprimer.
I windows movie maker kan du sende dine filer direkte til en email hvor billederne/filmen bliver komprimeret ned ca. 10 x.
Avatar billede morten_s Nybegynder
30. oktober 2005 - 11:38 #2
Nej hvad jeg mener er at når en billedfil vedhæftes ønsker jeg at Outlook Express spørger om den skal komprimeres før afsendelse, kan dette lade sig gøre?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. oktober 2005 - 12:29 #3
ok, har prøvet af i mit og her kan jeg ikke få den til det. Måske skal du foretage nogle ændringer i reg.editoren?! Jeg har dog ikke kunne finde nogle tips der fortæller om dèn mulighed.