Avatar billede sone Nybegynder
20. april 2001 - 10:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lister af spm.

Det vil være fedt at kunne sortere en liste af spm. efter dato.
Eksempel: Jeg kan huske at der var et spm. omkring XX i sidste, men kan ikke lige finde det - så jeg søger efter det.
Nu kommer der en liste med 100+ hits - så vil det være fedt at kunne sortere den efter dato så jeg let kan finde det fra sidste uge.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. april 2001 - 11:40 #1
sorter efter: dato/point/user/kategori
det ville være meget praktisk!
den er jeg med på! :)
Avatar billede hotpop Novice
20. april 2001 - 12:11 #2
Jep! Oz mig! Fin ide´!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. april 2001 - 18:18 #3
Tryk på dato i overskriften, så sorteres efter dato.
Avatar billede hotpop Novice
20. april 2001 - 18:37 #4
andreas> tror det var ens egen liste der henvises til... Altså kategorien \"spørgsmål du abonnerer på\".
Avatar billede sone Nybegynder
23. april 2001 - 13:10 #5
Det kunne typisk være efter en søgning