Avatar billede myplacedk Nybegynder
20. april 2001 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Automatisk lukning af gamle spørgsmål

Hvis jeg fx. går ind på \"Nyeste spørgsmål\" og sorterer efter indlæg (for at finde helt ubesvarede spørgsmål), så de fleste æld-gamle.

Var det ikke en ide, at hvis en spørgsål har været \"uberørt\" i fx. en måned, så blev den automatisk lukket? Hvis spørgsmålet stadig er aktuelt kan spørgeren bare spørge igen...

Jeg har et par gange været ved at skrive en svar, hvor jeg så har opdaget datoen: Engang i år 2000...
Jeg konkluderer at spørgsmålet ikke længere er aktuelt, og at spørgeren ikke har fået lukket spørgsmålet.

/Niels
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2001 - 10:23 #1
eller måske når man oprettet et spørgsmål, kan man vælge en udløbstid på f.eks. max 3 måneder.

men hvad med point, hvad skal der ske når et spørgsmål bliver auto lukket ?
Avatar billede zhark Nybegynder
20. april 2001 - 10:37 #2
Jeg mener at have set admin overvejer det spm!

Tænker man det - og lignende spm (som inaktive bruger m.v.) igennem, så ER det en vanskelig sag, folk kan blive syge/rejse/optaget af andet \"problem\"...
Avatar billede disky Nybegynder
20. april 2001 - 10:45 #3
zhark: ja men hvis folk vælger ved oprettelsen at deres spørgsmål auto lukker om 3 måneder, så er det jo iorden.

Det er jo også træls at man bruger lang tid på at hjælpe nogen, og de så ikke gider give os point
Avatar billede myplacedk Nybegynder
21. april 2001 - 01:23 #4
Hvis ikke der er sket noget i en måned, så lukker man, og mailer den der oprettede spørgsmålet.
Man kan evt. lave det sådan at man bare sender en mail. Hvis der ikke bliver reageret på mailen inden for fx. en uge, SÅ bliver spørgsmålet lukket.

Point skal selvfølgelig tilbage til spørgsmåls-stiller.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. maj 2001 - 09:32 #5
Beklager at dette spm. er overset. Vi har fået mange forslag omkring auto.lukn. af spm., og det er på listen over kommende forbedringer.
Avatar billede myplacedk Nybegynder
15. maj 2001 - 23:19 #6
\"Spørgsmålet\" er hermed lukket manuelt. ;-)