Avatar billede dingkee Nybegynder
19. april 2001 - 22:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kun en e-mail hvert 5 eller 10 min.

Er jeg den eneste der synes at det er lidt irreterne at få en e-mail hver gang at der er et nyt indlæg??

Når man så kommer ind på siden nogle gange, er det eneste der er skrevet sådan noget som:
Kigger lige , eller sådan noget.

Ville det ikke være smartere hvis der kun blev udsendt en e-mail hvert 5 eller 10 min. for mange indlæg bliver skrevet hurtigt efter hinanden, specielt i starten.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 22:35 #1
Slå det til så du kun får een email når der er nyt i et spm.
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 22:35 #2
Indstillinger > Send kun en mail osv... :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 22:38 #3
Thomas : Blærerøv! *G*
Avatar billede dingkee Nybegynder
19. april 2001 - 22:38 #4
Det er der da ikke noget der hedder, der er noget der hedder:
Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.

Det var jo ikke det jeg var ude efter.
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 22:39 #5
Er det ikke? Så får du jo kun en email, når der er kommet 20 nye indlæg, som du ikke har set... :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 22:42 #6
dingkee:> desuden, hvor fedt er det at man 5 mins efter at der er en der har skrevet et indlæg, læser det ? så kan man risikere at have mistet point der fordi man ikke er hurtig nok...
Avatar billede dingkee Nybegynder
19. april 2001 - 22:44 #7
tdaugaard >> Det er selvfølgeligt rigtigt men man kunne jo godt lave en mulighed for at selv vælge om man vil have det med det samme eller en e-mail hvert 5 min
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 22:46 #8
dingkee : Der er MANGE andre funktioner jeg hellere ville have admins skulle bruge tid på... :o)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. april 2001 - 23:26 #9
jeg kan nu godt lide at jeg kan se med det samme når der er nye indlæg, så jeg synes sq ikke at det skal ændres!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
20. april 2001 - 00:32 #10
holder med webmasterdk, det er dejligt når man virkeligt sidder og tripper efter svar, og trykker desperat på send/hent knappen i outlook, så er det dejligt at de kommer med det samme
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. april 2001 - 00:34 #11
jepz... den kan jeg også kun bakke op om!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. april 2001 - 18:51 #12
Det bliver ikke ændret på nuværende tidspunkt.