Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har modtaget accepteret mail, men ingen accept på www

Har modtaget en mail, hvor mit svar er accepteret, men inde på http://exp.dk/spm/658921 er det ikke accepteret... Hvad går galt?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:28 #1
dit svar er accepteret nu...det er bare fordi eksperten er langsom...
Avatar billede screem_brille Novice
25. oktober 2005 - 15:29 #2
her står der det er accepteret, så ingen fejl i det ;)
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:40 #3
Ja - jeg kan godt se på oversigten, at det er accepteret, men på selve siden er det ikke accepteret og så kan man jo stadig skrive nye svar...
Avatar billede screem_brille Novice
25. oktober 2005 - 15:42 #4
nej man kan ikke, der ER accepteret, og der kan kun lægges kommentarer (prøv lige en opdatering af siden ;) )
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 20:04 #5
Jeg har lige skrevet et svar, der ikke blev afvist, så der er vist ikke noget galt med opdatering - det var selvfølgelig det første jeg prøvede :-)