Avatar billede procept Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hmm. det virker ikke, hvem kan.

Jeg har et PHP script der virker fint, hvot til der er lavet et add-on.

Efter scriptet er blevet opdateret til ny version virker add-on ikke.

Jeg har kontaktet dem der har lavet omtalte add-on men får ikke svar. der er heller ingen hjælp og hente hos dem der har lavet det originale script.

Jeg vil gerne i kontakt med én der kan PHP/MySql.
Jeg vil gerne i dialog om, hvilke script det er og hvad der skal laves med omtalte add-on.
Jeg vil gerne have et tilbud på, hvad det koster at få det lavet så det virker.

Send en mail til poule@sport.dk fortæl, hvad du kan samt evt. reference.

P.S. Dette er ikke en opgave med et højt budget. så forvent ikke et 5 cifret beløb.
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
23. oktober 2005 - 23:11 #1
Hej.
Hvorfor smider du ikke koden op her? Det kan da være, det er en banal lille ting, som vi let kan hjælpe dig med.

(Undskyld mig, men det lader ikke, til du har nogen stor indsigt i PHP. Måske er det småting, der skal rettes).

Husk at slette alle følsomme oplysninger (passwords m.m.), inden du offentliggør det her.
Avatar billede procept Nybegynder
29. august 2006 - 12:52 #2
lukker