Avatar billede jetter Nybegynder
22. oktober 2005 - 10:15 Der er 6 kommentarer

visning af html filer på computer

Jeg har haft en computer hvor htmlfiler vistes som små billeder så man kunne se websiderne. Det var hurtigt at overskue om man var ved den rigtige side, som man skulle ind på. Det var i mappen foretrukne.
Min nye computer kan ikke vise dem sådan, selv om jeg sætter den til at vise store ikoner. Hvordan kan jeg få den til det? Jeg bruger XP.
Jette
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. oktober 2005 - 11:58 #1
Du skifter vel bare ikon...?
Højre klik - vælg egenskaber - vælg ændre ikon
Avatar billede jetter Nybegynder
22. oktober 2005 - 12:13 #2
Nu er jeg jo ikke ekspert på området, men hvor gør jeg det. Tak for svar
Jette
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. oktober 2005 - 12:20 #3
marker ikonet - højreklik på ikonet - vælg den nedeste egenskaber/properties så kommer der et vindue frem, nederst er der en knap som hedder Ændre ikon/Change icon. Vælg så det ikon du ønsker istedet for.
Avatar billede jetter Nybegynder
22. oktober 2005 - 12:52 #4
Mine ikoner for htmlfiler er i forvejen det blå til internet explore, det kan vel dårligt være anderledes? Hvad skal det da ellers være for et ikon?
Jette
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:00 #5
Så vælger du et ikon som er nemmere for dig at genkende , er det ikke det du søger...?
Avatar billede jetter Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:10 #6
nej jeg har sikkert bare udtrykt mig forkert. Det jeg mener er at ikonerne plejer at være små billeder. Jpg gif og andre billedefiler er billeder i browseren. Det plejer htmlfilerne også at være. Med andre ord et lille billede af websiden, så jeg kunne se siden før jeg gik ind i den.
Jette