Avatar billede tiger_dk Mester
18. oktober 2005 - 18:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Return to Castle Wolfenstein cheat codes !

Hej !

Jeg fået Return to Castle Wolfenstein installeret, og jeg vil lige prøve nogle koder der til, men man skal åbenbart gøre nogen inden de kan blive aktiveret, det står på denne side http://www.cheatcc.com/pc/returntcws.html !

Jeg synes jeg har prøvet, man når man skriver en kode inde i spillet, skriver den at de ikke virker på denne server, og det er jo  single player jeg starter med, hvad gør jeg forkert ?

Svar bedes hurtigt ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. oktober 2005 - 18:22 #1
Du har huske denne?
"drive:\path\folder\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1

Ellers lav en kopi af genvejen på skrivebordet og klik egenskaber for den tilføj
+set sv_cheats 1 bagerst.

Ellers er jeg blank
Avatar billede tiger_dk Mester
18. oktober 2005 - 18:35 #2
Er der andre der har, nogle muligheder ??
Avatar billede tiger_dk Mester
18. oktober 2005 - 18:45 #3
Hvordan skal det forklartes på dansk:
If using Windows XP, right click on the single play shortcut. On the "Command Line", make sure the command line is in quotes and add set sv_cheats after a space, so it resembles:
"drive:\path\folder\WolfSP.exe" set sv_cheats 1
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. oktober 2005 - 18:48 #4
Som jeg skriver oven - over:

Tag et kopi af dit icon på skrivebordet - kald det noget anden. Højreklik på icon -> vælg egenskaber. Under destination tilføjer du +set sv_cheats 1 bagerst gåseøjnene skal blive på samme sted.

Hvis programmet ligger på c-drev skal linjen se således ud:
"c:\path\folder\WolfSP.exe" set sv_cheats 1
Avatar billede tiger_dk Mester
18. oktober 2005 - 18:59 #5
Programmet ligger på K:\Programmer\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe !

Skal WoldSP.exe hedde set sv_cheats 1 i stedet ? , man kan jo ikke sætte gåsetegn ind, den klager over det !
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:02 #6
Nej - præcist sådan her - check din linje, der er et-eller-andet der ikke stemmer.
har selv prøvet det ved HL2 - man mister ofte overblikket fordi linjen er lang.
Husk mellemrummet mellem " og +

"K:\Programmer\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1
Avatar billede tiger_dk Mester
18. oktober 2005 - 19:06 #7
Hvad mener du med HL2 ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. oktober 2005 - 20:23 #8
half life 2
Avatar billede tiger_dk Mester
22. oktober 2005 - 11:21 #9
jeg har fudnet ud af det, beklager ventetiden, vil du have point ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:48 #10
Ok