Avatar billede rentondk Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:37 Der er 6 kommentarer

Svensk partner søges til Gratis.se

Jeg søger en svensk partner til Gratis.se. Jeg skriver på et dansk site omkring dette, da jeg fortrinsvis søger en dansker, som er flydende på svensk eller en svensker bosat i Danmark.

Gratis.se er en svensk udgave af www.gratis-ting.dk. Der er allerede annoncører til hjemmesiden, CMS til at styre indhold osv., det eneste som mangler lige nu er en god samarbejdspartner. Samarbejdspartneren skal stå for den daglige drift, hvilket er at tilføje indhold, support, sende nyhedsbreve m.m.

Som samarbejdspartner kan man få en andel i overskudet eller blive aflønnet på timebasis.

Hvis du kender nogen, som kunne være interesseret, må du også meget gerne skrive. Skriv endelig også hvis du har ideer til, hvor jeg kan søge efter en samarbejdspartner.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:06 #1
Er det 100% nødvendigt at man kan svensk :D ?
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:07 #2
Ellers er jeg meget interesseret.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:07 #3
s @ olins . dk
Avatar billede rentondk Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:11 #4
Ja, man skal kunne svensk for at kunne stå for sitet.
Avatar billede nickern Nybegynder
18. november 2005 - 20:06 #5
hardwaret - det er ikk så smart at lave et svensk site uden at kunne svensk:P hehe
Avatar billede nickern Nybegynder
18. november 2005 - 20:07 #6
og renton håber du selv ejer gratis-ting.dk ellers får du nok problemer med dem:D