Avatar billede vvizh Nybegynder
16. oktober 2005 - 18:03 Der er 4 kommentarer

Mistet data

Jeg blev som følge af en windows systemfejl nødsaget til at installere mit windows på ny.
Af ukendte årsager eller fejl 40 kom jeg dermed også til at slette alle data som lå i windows og dermed også alle min vigtige skole dokumenter (afleveringer, opgaver og andet vigtig information)
Mit spørgsmål er nu, om der er nogle kloge hovder derude der kan sige mig om og hvordan jeg kan fremskaffe disse informationer igen.
Jeg ved at der findes sådanne programmer, men lidt information og hjælp herinde fra ville være til stor glæde.
Håber på hurtigt svar
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
16. oktober 2005 - 18:07 #1
Har installeret windows på ny? - Det er ikke godt.

Du kan forsøge med http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Problemet er blot at disse programmer arbejder ud fra at filerne ikke er blevet overskrevet (en sletning er normalt blot at man fjerner filen i en allokeringstabel, og ikke selve dataene) - så der er nok ikke et kæmpe håb, men forsøg blot
Avatar billede screem_brille Novice
16. oktober 2005 - 18:08 #2
hvis du har reinstalleret windows ovenpå så er chancen for du finder nogle data ret lille, men getdataback fra runtime.org kan måske (men tror det ikke) finde nogle af dine data.

det er dog ikek gratis. det er pcinnspector derimod, men har ikke samme gode erfaringer med det (kan hentes fra pcinspector.com)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:50 #3
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:30 #4
brug for mere hjælp ?