Avatar billede casiopeia Nybegynder
11. oktober 2005 - 23:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konfiguration af trådløs router

Jeg vil meget gerne ind på min trådløse Wap54g router og har derfor prøvet at skrive den anførte ip-adresse (192.168.1.1) i browseren, men der kommer kun en blank side frem. Hvad gør jeg galt??
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2005 - 23:27 #1
Sikker på at den har den ip-adresse? start ->kør ->cmd ->ipconfig brug den ip-adresse som står ud for gateway
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. oktober 2005 - 05:36 #2
Hvis alt andet fejler, så lav en Reset af routeren. Den midster alle dine opsætninger, men den bliver nøjagtig som da du pakkede den ud!
Avatar billede casiopeia Nybegynder
18. januar 2009 - 13:57 #3
Jeg beklager den lange lange responstid. Har fået løst problemet, men vil gerne give point, hvis i gider lægge et svar
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. januar 2009 - 18:48 #4
hvad hjalp?
Avatar billede casiopeia Nybegynder
18. januar 2009 - 20:55 #5
Jeg tror det hjalp at lave et reset af routeren :o)