Avatar billede digitalsoul Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Calendar dayrender

Jeg er igang med at lege med noget asp.net calendar, og jeg kunne så godt tænke mig at få hilightet alle de datoer der nu evt. måtte være aftaler på.

Jeg får mine datoer fra en webservice som retunere et array hvor i der er nogle aftale objekter. Et objekt har så en eventdato, og det er den som skal hilightes (fed skrift)

Hvordan gør man lige det?
Avatar billede digitalsoul Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:41 #1
Man skal angive en eller anden form for dayrender metode, så langt er jeg kommet... :)
Avatar billede digitalsoul Nybegynder
11. oktober 2005 - 12:46 #2
Jeg fandt ud af det :)

        object[] dates = ReturnApps(); //Får array fra webservice

        CalendarDay d = null;
        TableCell c = null;

        d = e.Day;  //Datoen
        c = e.Cell; //Cellen

        foreach (Appointment appointment in dates)
        {
            DateTime date = ToDateTime(appointment.Eventdate);
            if (d.Date == date)
            {
                c.Font.Bold = true;
                c.BackColor = System.Drawing.Color.LightGray;
            }