Avatar billede dj-dos Nybegynder
18. april 2001 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-mail ændring i Instillinger!!

Hello

Jeg har 5 gange forsøg at ændre min E-mail adresse i Instillingerne her på eksperten.dk.
Jeg vil gerne ændre min e-mail, da jeg har få en ny og bedre, og da jeg gerne vil modtage mails\'ne fra eksperten på den nye konto.
Jeg tror det er et problem i et par programeringslinjer eller tre. Jeg håber det bliver fixet snart!

Jeg gjorde på følgende måde:
Loggede ind
Gik ind i Instillinger
Skriv min nye e-mail hvor den gamle stod
Trykkede Opdater!
Og da siden fremkom stod der <f>Instillingerne er opdaterede</f> men det virkede ikke for den gamle email stod der stadig!

Håber Eksperten.dk kan lave det!!

Dj-Dos
Avatar billede zhark Nybegynder
18. april 2001 - 14:29 #1
Det kan vel ikke tænkes at din nye mail ikke virker?? For der skal ... omgående og aut. komme en mail hvor du skal bekræfte den er OK, kommer den Ikke?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 14:34 #2
Det skal både ændres i \"indstillinger\" og \"min adresse\". Se om det hjælper !
Avatar billede dj-dos Nybegynder
24. april 2001 - 13:23 #3
Det er en Microsoft Hotmail adresse!!

Jeg har forsøg 10000 gange igen men jeg kan ikke få den ændret

jeg har ændret i min adresse og det virkede fint

men i Dine instillinger virker det ikke

HJÆLP MIG

min gamle e-mail suxxxx

///// Dj-dos
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. april 2001 - 13:46 #4
Skriv til os på info@eksperten.dk, så må vi se på det.