Avatar billede mindreklog Nybegynder
08. oktober 2005 - 19:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lang tid på startup

Jeg har en pentium 4 med 1,8 og 256 ddr ram

i denne har jeg to harddiske. hvoraf den ene er delt op i to partitioner.

Ved start af computeren er den vild lang tid om at "finde" drevene.. hvad kan det skyldes..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:01 #1
<mindreklog>: Du kunne måske være lidt mere 'klog' med at give FEEDBACK til dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=mindreklog&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 17 åbne/uafsluttede - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) spørgere med for mange 'hænger' spørgsmål - som her...

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede mindreklog Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:28 #2
tak for oplysningen.. jeg vil til mit forsvar sige at jeg som regel godkender når problemet er løst.. samt når folk bruger svar knappen.. pt 6 af de 17 kan jeg ikke lukke grundet det.. og er altså ikke en type, som tager mine egne point retur så snart en kommen´tar har løst problemet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. oktober 2005 - 23:08 #3
... så skriv evt. at du stadig har problemet - så 'folk' ikke bare tror at de har spildt deres tid med diverse kommentar/svar ell. lign...

Evt. selv læg [svar] og EFTERFØLGENDE makér dit navn i boxen venstre og [accepter] ... for at lukke pænt...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. oktober 2005 - 23:09 #4
Er det i BIOS opstart at den er lang tid om det eller under XP's opstart ?

Hvilken type HD ?
Tilsluttet på hvilken måde mht. master/slave & primær/sekundær ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:39 #5
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. november 2005 - 12:17 #6
hehe.. jeg gav op, da jeg ikke lige had haft tid.. eksamener er væltet ned her på det sidste.. så beklager..

Men det er i bios opstart.. siddder ikke hjemme lige nu.. men det er ved læsningen af primary disk, at den er meget længe om det
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. november 2005 - 12:28 #7
...Tilsluttet på hvilken måde mht. master/slave & primær/sekundær ?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. november 2005 - 16:32 #8
det forstår jeg ikke helt.. altså den ene master og den anden slave.. men det er vel ikke bare det du tænker på :-)
Avatar billede mindreklog Nybegynder
03. oktober 2008 - 13:42 #9
Tager point retur - efterårsoprydning i gamle spørgsmål