Avatar billede migduvednok Nybegynder
07. oktober 2005 - 16:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.wma i media player uden licens?

Jeg har en ven der har grappet hele sin musiksamling via windows media player til .wma formatet.

nu har han geninstallereet sit windows og kan pludselig ikke spille sine musikfiler. (wma - men godt mp3 og cd)
Jeg gætter på at det er media players brug af licens og kopi-beskyttelses-pis der er fejlen, han har ikke taget backup af de der licenser sikkert.

Så nu vil han gerne vide hvad han kan gøre.... omforme dem til mp3? andre ting? og i så fald hvordan?
Det skal siges at han IKKE har forbindelse til internettet!
Avatar billede leha123 Nybegynder
08. oktober 2005 - 13:54 #1
http://www.dbpoweramp.com/
det er den først på siden, jeg har brugt den og det virkede fint her hos mig
Avatar billede migduvednok Nybegynder
08. oktober 2005 - 19:56 #2
ok, hvis du siger det. Den siger ihvertfald at den kan det. Tak. :-)
Avatar billede migduvednok Nybegynder
07. januar 2006 - 15:04 #3
luk