Avatar billede tunoxw Nybegynder
17. april 2001 - 20:16 Der er 21 kommentarer og
3 løsninger

Forslag til indhold

Jeg har nu lavet en del hjemmesider og ved ikke rigtig hvad jeg mere vil skrive om. Så hvis du havde nogle forslag ville jeg bytte med lidt piont,... :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
17. april 2001 - 20:17 #1
hvad interessere du dig for?
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:19 #2
Kategori?
Avatar billede tunoxw Nybegynder
17. april 2001 - 20:23 #3
Interesser!! hmmm,... computer, men gider ikke skrive mere om det :-)
Computer spil!
Rulleskjøter,
jeg har faktisk ikke ret mange! :-(

men det behøves ikke være noget jeg interessere mig for, det skal bare være lidt spændende! hvis i forstår!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:27 #4
Det er ret svært at lave en kvalitetsside hvis ikke det er noget der interessere dig...

Vi kan godt udelukke:
Porno (50% af nettet er vel nok?... Dog er det jo med den slags indhold let at tiltrække brugere, det kunne også være sjovt at prøve.)
Cheats (Er der ikke nok?)
Avatar billede dalab Nybegynder
17. april 2001 - 20:36 #5
Jeg havde samme prob. for en uge...
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 20:38 #6
Thyholm skakklub :)
Avatar billede zybe Nybegynder
17. april 2001 - 20:50 #7
Lav en side om hvor seje blå lednidninger er, og hvis du så keder dig om en uge igen, så lav en side hvor du forklarer hvorfor vandmeloner er bedst uden kerner....

/ZyBe
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 20:52 #8
eller om hvorfor Den Kinesiske Mur ikke kan ses fra månen.
Avatar billede zybe Nybegynder
17. april 2001 - 20:53 #9
Eller om hvorfor cocacolaer lige pludseligt fik grønt låg... det er et stort mysterium...
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:01 #10
Hvordan Bjarne Riis vandt Tour De France udan at være dopet
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 21:01 #11
Lav en hjemmeside, hvor du ovebeviser folk om LIGEGYLDIGT hvad der står på bomben er det  _ALTID_ den røde ledning der skal klippes først... og hvis der er flere røde ledninger skal man tage den der er mest rød... og hvis de er lige røde, skal man løbe det bedste man har lært!

Så kan du afslutte med et diplom \"Bombeekspert\"... lav www.bombeeksperten.dk hvor folk kan få HURTIGE svar til deres problemer vedrørende bomber... meget hurtige svar.
Avatar billede zybe Nybegynder
17. april 2001 - 21:02 #12
Eller hvor ordet \"panavus\" opstod....
Avatar billede zybe Nybegynder
17. april 2001 - 21:03 #13
Jeg synes godt nok at vi alle er meget kreative..
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:05 #14
En THFC (Tottenham Hotspurs Football Club) fanside, for de er trods alt VERDENS BEDSTE KLUB!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 21:07 #15
Nej TFFC... Tommy Frøkjærs FanClub
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 21:08 #16
Der mangler en god side hvor man kan sælge & købe bannerannoncer, men det kunne blive svært at skaffe købere...
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:08 #17
En Sussi & Leo kultside.
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:09 #18
tommyf har fat i noget, det er jo en god ide.
Avatar billede zybe Nybegynder
17. april 2001 - 21:09 #19
Jeg er enig med egede, en Sussi & Leo side kunne være alt for sej..!!
Avatar billede tunoxw Nybegynder
17. april 2001 - 21:09 #20
hehehe,... jeg kan godt li\' jeres forslag og jeg tror bestemt jeg vil bruge nogle af dem,... hehhe BOOM, to late,...!!
Avatar billede dalab Nybegynder
17. april 2001 - 21:52 #21
Jeg stemmer for Bombeeksperten.dk

Så skal der være emner ligesom her:

- Brandbomber
- Røgbomber
- Plastikbomber
- C4bomber
- Brintbomber
- Atombomber
- Kemiskebomber
- Rørbomber
- Sexbomber

Ligesom Eksperten.dk - hvem er for?

he he
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 22:10 #22
... hvad med bordbomber? De kan være _meget_ farlige.
Avatar billede zybe Nybegynder
17. april 2001 - 22:14 #23
Ja og stinkbomber..... den må man endelig ikke glemme.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 11:07 #24
Find en anden kategori !