Avatar billede lottedahl Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:09 Der er 1 løsning

Underlig markør og halv menulinie

Dette er ikke et akut spørgsmål, snarere et irritationsmoment.

Hvorfor er der ved markøren en visning der hentyder til justering af tekst? Den ændrer sig når markøren er i nærheden af den første tab, center af siden og hhv højre og venstremargen. Det er irriterende at kigge på. Kan man ikke få det væk og har det en funktion?

Jeg ser indimellem et word hvor boxen til skrivning af spørgsmål samt luk vindue krydset - begge dele plejer at være sidst på menulinjen - ikke optrådte. Jeg kan iøvrigt ikke finde disse to kommandoer i tilpas værktøjslinier eller selv fjerne dem fra min menulinie i mit WORD. Nogen der ved hvorfor de to ting nogle gange er væk? Har det noget med antal åbne dokumenter eller proceslinie-indstillinger at gøre? Jeg kan ikke finde sammenhængen.

Tak for hjælpen..
Avatar billede lottedahl Nybegynder
14. januar 2006 - 17:42 #1
Lukker