Avatar billede lygtefisken Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Warcraft 3, hoste baner..

Hej, jeg vil gerne lige lære noget om at hoste baner:
Jeg har hverken firewall eller router, nogen der ved hvad jeg skal gøre?

//Lygtefisken
Avatar billede h0lte Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:43 #1
Du skal ringe til din internet udbyder og bede dem om at åbne dine porte og så skulle du kunne hoste baner
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:45 #2
Ok jeg prøver..
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:46 #3
Ved du hvilken port det er?
Avatar billede h0lte Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:48 #4
bare ring ind og sig de skal åbne den du skal bruge det til. forklaar dem hvad der skal lavet og de laver lortet :D
Avatar billede h0lte Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:19 #5
spiller selv warcraft frozen throne, kan kun hoste hos min far, hos min mor har vi routler og trådløst net så derfor ville det være dumt at åbne portene men er du frisk på et game frozen throne ?
Avatar billede cyber00 Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:16 #6
hvad hedder i der inde???
Jeg hedder: cyber00

Og angående dit problem:

Jeg har selv haft problemet. men først, hvad for en slags internet har i? dvs. hvem er jeres internetudbyder