Avatar billede bruno1 Novice
30. september 2005 - 17:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

netværkskort comp fryser

hejsa

jeg har lige købt et netværkskort til min computer og jeg har fået bredbånd fra TDC. bredbåndet virker fint da jeg ikke har nogen problemer på min bærbar computer.

problemt er at når jeg sætter stikket i mit netværkskort så fryser computeren. Den vil gerne starte op når ikke kablet er sluttet til.

Jeg bruger win xp og jeg har væet inde i enhedshåndteringen og det ser ud som om kortet er installeret uden problemer. jeg har dog ikke set at den har installeret det men det er sikkert sket automatisk. Jeg har prøvet at installerer de drivers der kom med til kortet men xp siger at dens drivers er nyere og nægter at installerer dem fra disketten.

hvad kan jeg forsøge for at finde problemet?

håber i har nogle gode svar da jeg er temmelig desperat for at komme på nettet.
'

mvh.

Bruno
Avatar billede bruno1 Novice
30. september 2005 - 17:37 #1
har selv løst problemt... havde et modems pci kort i som konfliktede.. tog det ud og alt virker
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. september 2005 - 18:02 #2
... så læg selv et [svar] og efterfølgende [Accepter] dit navn i boxen til venstre... for at lukke pænt...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. september 2005 - 18:07 #3
GENERELT: <bruno1> -> Du ville nok heller ikke få nogle svar/kommentar her da du har "for mange" hænger spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=bruno1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
- pt 23 åbne/uafsluttede... ikke populært...

En del eksperter her på eksperten.dk undertrykker (besvarer/kommenter ikke) spørgsmål fra personer med for mange hænger spørgsmål... som her...
Bliver opfattet som spil af tid ???

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede toksvig Praktikant
30. september 2005 - 20:57 #4
Lige præcis majsmarken.. Godt skrevet..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. september 2005 - 22:38 #5
(<toksvig>: Tak... - ..."så ka' de lære det"...)
Avatar billede bruno1 Novice
05. oktober 2005 - 00:12 #6
i har fuldstændigt ret... jeg har tidligere ikke været klar over hvordan jeg skulle lukke spg som der ikke var nogen der svarede på :-)
Avatar billede bruno1 Novice
05. oktober 2005 - 00:13 #7
sådan
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. oktober 2005 - 07:11 #8
<bruno1>: Du skal undgå at SELV lægge et [svar] - kun hvis du SELV vil ta' dine point retur UDEN (?) at gi' til evt. andre [svar]/[kommentar] i tråden. Efterfølgende makér/klik på dit (eller andre i boxen) til venstre og DEREFTER [accepter] knappen.
Check lige efter i listen:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=bruno1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp