Avatar billede larssparholt Nybegynder
30. september 2005 - 13:16 Der er 5 kommentarer

Pc til max 5000.-

Så blev det også min tur til at skulle ud og købe en ny pc. Mit problem er bare, at jeg ikke aner hvad jeg kan få for mine penge... Den skal bruges til at spille på.
Jeg skal bruge en computer med en god processor på omkring 3GHz, et godt bundkort med 1 GB ram og et solidt grafikkort som kan kobles til mit fjernsyn!
Jeg vil også gerne ha en trådløs optisk mus og trådløst tastatur. Desuden CD-rom R/W og DVD R/W. Et par nye højttalere ville også være rart... Desuden alt det sædvanlige... Jeg har skærmen i forvejen som det eneste!
Er der nogen eksperter som kan klare den? -Please!
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. september 2005 - 13:21 #1
Nu passer trådløs mus og spil ikke rigtigt sammen.
Avatar billede larssparholt Nybegynder
30. september 2005 - 13:44 #2
Det har du ret i, men jeg er ikke den eneste som skal bruge computeren, så jeg har måttet gå lidt på kompromis. Den skal bruges til andet end at spille på, jeg skrev det blot, fordi jeg gik ud fra at det var det som krævede mest af computeren...
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 14:03 #3
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 14:04 #4
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. september 2005 - 14:23 #5