Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2005 - 09:03 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Anmeldelser hvor ?

http://exp.dk/coadmin

Jeg mener da det er her man kan se de anmeldelser man har foretaget af andre brugere, eller husker jeg forkert?

Min liste se således ud:
ID Status Brugere Oprettet Opdateret
2491 - john_stigers  11/05 2005 15:43 13/05 2005 11:08
2501 - john_stigers lexlother  13/05 2005 10:25 13/05 2005 11:14
70 Lukket john_stigers  18/01 2004 14:20 20/01 2004 18:02
914 Lukket john_stigers  05/05 2004 20:29 05/05 2004 20:36
960 Lukket john_stigers  16/05 2004 21:47 17/05 2004 17:39
987 Lukket john_stigers ird frasej  18/05 2004 22:12 19/05 2004 10:52
1013 Lukket john_stigers  22/05 2004 19:19 26/05 2004 11:48
1257 Lukket john_stigers  25/06 2004 23:23 26/06 2004 00:34
1454 Lukket john_stigers  13/08 2004 15:55 15/08 2004 15:32
1457 Lukket john_stigers  13/08 2004 19:22 13/08 2004 19:22
1458 Lukket john_stigers  13/08 2004 23:25 14/08 2004 02:35
1911 Lukket john_stigers  30/11 2004 19:42 01/01 2005 22:02
2022 Lukket john_stigers  28/12 2004 19:39 30/12 2004 22:38
6 Forespørgsel john_stigers  12/01 2004 16:07 02/10 2004 16:29

Og jeg har da anmeldt en del siden...
Avatar billede screem_brille Novice
29. september 2005 - 09:53 #1
Avatar billede kenp Novice
29. september 2005 - 09:55 #2
john -> du husker forkert ;) du kan kun se dem som er lavet imod dig....
Avatar billede kenp Novice
29. september 2005 - 09:55 #3
ups det var et svar jeg vil ha point *GH*
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2005 - 10:16 #4
Du linker til det samme som jeg selv kan finde...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2005 - 10:17 #5
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2005 - 18:44 #6
Coadmin vågn dog op - i er her for brugernes skyld!
Avatar billede exp Juniormester
30. september 2005 - 18:49 #7
http://exp.dk/support/ er stedet :-)

exp/coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2005 - 19:38 #8
Desværre!
Jeg kan ikke se anmeldelser der - kun lave flg.:
Hvad handler din forespørgsel om:
Eksperten Pro
Jeg kan ikke logge ind på Eksperten.
Klage over CoAdmin afgørelse.
Sikkerhedsbrist på Eksperten.

Og så skal jeg udfylde nogle felter.

Dog er der også et link kaldet Anmeldelser (http://exp.dk/support/?action=reports) - dette er heller ikke det jeg efterlyser i det jeg åbenbart kan se 2 anmeldelser ved at vinge af i lukkede anmeldelser og klikke på Opdater - det får jeg flg. ud af: http://frip.dk/hotpop/Anmeld.JPG - sådan ser begge muligheder ud og kan ikke se hvad der er anmeldt og om det er mig der har anmeldt eller mig der ER anmeldt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2005 - 19:27 #9
Er her stadig ;)
Avatar billede kenp Novice
02. oktober 2005 - 15:27 #10
hvem af os ;)
Avatar billede exp Juniormester
02. oktober 2005 - 15:39 #11
Jf. al snakken om outsourcing af driften af eksperten (og hvad der hertil hører), må jeg trække mig - aner simpelthen ikke hvor du så skal kigge :-)

Jeg har /support/ at forholde mig til - der ser jeg alle åbne anmeldelser...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2005 - 20:00 #12
hmmm...
Jeg prøver at sende en mail til info@eksperten.dk :)
Avatar billede trausser Nybegynder
02. oktober 2005 - 22:35 #13
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2005 - 19:40 #14
trausser> jeg troede problemet var løst - men tak for link til mit eget spørgsmål.....????
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2005 - 19:42 #15
Hvis du tænker på de 25 kr. der nævnes for at få adgang - så har jeg været pro-medlem de sidste par år, så det er altså ikke det der er problemet :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2005 - 13:07 #16
exp> dette er fra huset (til andre der føler sig trådt over tæerne over dette indlæg: der skal ikke kommenteres andre ting i mit spørgsmål end mit aktuelle problem!!!!!)

Hvordan pokker kan det gå til jeg får karantæne ud fra jeg giver de uunderskrevet tildelinger jeg modtager i karma får tilbage fra samme spand!

Citerer min karma:

Totalt uacceptabelt minisite. Tal dog ordentligt til andre mennesker.____ Update: Hvad jeg vil gøre ved det? Jeg vil opfordre alle der kommer her forbi om at anmelde dig for din opførsel og dit sprogbrug her og i dine afgivne karmaer. Det kan ikke være rigtigt at du er den eneste, der må bryde reglerne for ordentlig opførsel. Jo flere anmeldelser, jo større chance er der for, at du bliver smidt ud - eller at du opfører dig ordentlig. Du er anmeldt.

Her er JEG udsat for personchikane

Lars & John! Denne gives som en fælleskarma. I får den fordi jeg synes at det er lidt sørgeligt at se 2 voksne mænd gå så meget op i at jagte andre med karma. Nu har vi jo set beviserne på at det er Jer som er Tøseklubbens Formænd/kvinder etc. Når man selv jagter folk med jævnligt opdaterede karma, må man regne med at det går ud over en selv. Især når det opdages at I gør det sammen. Egentlig kunne det være sjovt at underskrive denne karma, bare for at se om jeg så får besøg af et par latterlige, ikke underskrevne karmaer. Jo, jeg synes det ville være en god idé at få tjekket alle brugernes karma med en IPsporing. Så kunne vi se hvem der har givet karma med mere end 1 profil. Mon ikke at I 2 ville få temmelig røde ører? Husk nu at hver gang en bruger bliver jagtet med karma, vil blikket blive rettet mod Jer. Nu kender vi Jer!!!

Person hetz ikke alene mod mig men også profilen John Stigers
Er du nu vi skal brække os over dig?

Manglende sober tone som jeg har anmeldt utallige gange uden denne slettes!
En klaphat, der burde bruge mere tid på at give hjælp, end at bekymrer sig om noget så ligegyldigt, som eksempelvis denne karma.

Gennemgående sober tone argument!
Tumpe

Behøver ikke forklarer igen vel?
Fjols

Mangler forklaring?
Så kan vi kende dig igen: http://www.eksperten.dk/spm/643530 :) -- "hvordan skal man kunne lære noget af en anonym karma" - Tjaaa man kunne jo læse hvad der står i den i stedet for at bruge alt energien på at finde ud af hvem der har lagt den. Men det er selvfølgelig lidt svært at tildele hævnkarma og køre hetz, når man ikke ved hvem man skal gøre det imod. Mon ikke det er der skoen trykker?! -- Dit minisite 19/7: "Troede du skulle lave noget for den bistand du modtager din lille snothvalp! Du er kraftedme tilgrin" - Der er så lidt delte meninger om, hvem der er til grin her. Jeg kan afsløre, at du ligger rigtig godt placeret :) -- Dit minisite 14/7: "Håber du/I ved hvad I kan gøre med jeres karmatildelinger" - Ja vi forventer ikke at budskabet trænger igennem, så mon ikke du bare vil tude over dem, lige som du plejer at gøre :) -- Karma 13/7 2005 20:23 - Er du nu begyndt at tildele dig selv karma igen? tsk tsk. -- http://www.eksperten.dk/spm/628972 28/06-2005 19:22:41 "Nå fik boxer lige sine skolevenner til at disse mig i karma *LOL" - Nej - det er din barnlige opførsel, som trækker din karma ned. -- Dit minisite 28/6: "Hør nu her tøser. Hvad I skriver her anonymt eller underskrevet, kan I stikke derop hvor solen ikke skinner så tit. Dette er første og sidste kommentar til jer. Have fun pussy's" - Det er jo løgn. Det er hverken den første eller den sidste tudekommentar, du har lavet/laver vedr. karma. -- Dit minisite 28/6: "Support sat på standby until futher notice..." - Det er jo også løgn :). -- Dit minisite 30/5: "Grundet huskøb, stopper jeg min support PR. 15/6" - Se det er en glædelig nyhed :). Jeg har dog efterhånden erfaret, at man ikke rigtig kan regne med, hvad du skriver. Jeg sender en venlig tanke til dine kommende naboer. De går en hård tid i møde hvis du også irl, opfører dig, som du gør herinde.

PERSON CHIKANE!!

Kan det passe folk som kommer på E for at løse hvad sitets koncept er bygget på skal straffes for at sige fra overfor de tumper som gentagne gange trækker E ned i sølet.
Er det ikke på tide nogen siger fra  eller banker i bordet.

Det er jo totalt grotesk vi skal finde os i den børnehave uden mulighed for at kunne give tilbage!.

//En meget skuffet bruger
//Huset
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2005 - 21:39 #17
Hej John,

sagen er mellem coadmins og "Huset", og derfor vil jeg ikke kommentere sagen her. "Huset" er blevet kontaktet via email. Håber du vil acceptere dette :-)

Mvh
exp / coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2005 - 22:15 #18
jeg videregav bare hans kommentar.
Om jeg er enig kommer ikke sagen ved :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2005 - 22:16 #19
Jeg lukker denne tråd igen :)