Avatar billede zahi Nybegynder
23. september 2005 - 08:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mail/WEB Server

Hej!

Vi er et firma der har sit hovedkontor i Århus og 5 afdelinger rundt i helle landet.
I dag har vi 3 servere : fil/print, database og citrix server.

Vores mail er hostet hos vores IT leverandør.
Nu overevejer vi at vi selv hoster vores mail adresse.
Hvad er fordele og ulemper at vi selv hoster det?
Hvad der skal til at vi selv hoster mails?

Jeg går udfra at vi skal have en ny server en Mail server, der skal have en Exchange server installeret.
Er det nogen der kan beskrive hvad der skal til at vi hoster vores mail adresse og hvor svært det er at installere og konfigurere sådan en løsning
Avatar billede ni Nybegynder
23. september 2005 - 19:22 #1
hmm zahi, firmaer betaler da penge for kunsulent hjaelp :)
Avatar billede zahi Nybegynder
25. september 2012 - 08:40 #2
lukker