Avatar billede speakfreak Nybegynder
22. september 2005 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny Projektor (HVAD?)

Jeg skal bruge en projektor til værelset, som er 3x6 m ca. Den skal bruges til film, og effekter til f.eks musik.

Den skal gerne kunne vise et aceptabelt billede, men jeg har mulighed for at mørkelægge en stor del af lokalet.

Den skal koste omnkring 5000 - så vi snakker om en billig sag. Hvoir meget får jeg for dette og hvad kan i anbefale?

Ps. hvis jeg vil have tuner til - hvordan skal det foregå, kan man købe en eks tuner til projektor?
Avatar billede ni Nybegynder
22. september 2005 - 23:04 #1
Optoma H31 er suveraent den bedste low cost aegte 16:9 projector.

Hop ind paa projector central og kig dig omkring. Der er meget at laere. BenQ laver ogsaa en relativt billig 16:9 projector. Jeg kan ikke huske modelnummeret men du kan se det i specsne enten paa deres side eller edbpriser.dk

BenQ har problemer med rainbow effect, hvis du har hurtigt opdaterende oejne kan det vaere et problem. Jeg kan ikke holde ud at se paa deres DLP projectorer selv fordi de har colourwheels der koerer x2 og ikke har mange segmenter. Saa det er bare en advarsel, tag ud og se om du kan faa en demo et sted saa du kan se om du ser regnbuer overalt hver gang du laver fokusskift med dine oejne.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
22. september 2005 - 23:35 #2
http://www.hifipriser.dk/listprices.asp?ID=137861

Har kigget på denne... kan den anbefales? projektor central kunne jeg ik lige finde.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
01. februar 2011 - 08:39 #3
luk